Schaakclub De slimme zet
Boris (9) vindt schaken leuk en was op zoek naar een club waar hij mee kon schaken. Dat bleek minder makkelijk dan gedacht en dus heeft Boris besloten zijn eigen club te starten.
Vanaf 22 mei zal hij wekelijks zijn schaakclub “De Slimme Zet” organiseren bij De Buurvrouw. Deelname is gratis, voor jong en oud en we starten om 15:30 uur.
Altijd al willen leren schaken of ben je bijna grootmeester, je bent van harte welkom.